PONEDELJEK, 23.3.2020

Pozdravljeni učenci. Začenjamo z novim tednom in novimi izzivi. Tisti učenci, ki ste se prijavili na tekmovanje iz matematike, se lahko v prostem času preizkusite na povezavi Naloge DMFA .

Današnje delo pa je naslednje:

9. RAZRED:

  1. Preglej naloge, ki si jih reševal-a v četrtek. Tukaj so  REŠITVE NALOG.
  2. V zvezek zapiši naslov VERJETNOST in sledi navodilom v datotekah PDF  ali  PPT.
  3. V zvezek reši naloge iz učbenika, ki so zapisane na zadnji strani predstavitve!
  4. Ko rešiš naloge iz učbenika, prepiši svoje rešitve v to POVEZAVO!  Če ti kaj ni šlo, to tudi opiši!

8. RAZRED:

Danes bomo obravnavali novo poglavje OBSEG KROGA. Sledi navodilom v PPT ali v PDF.


7. RAZRED:

Pobrskaj po predalih in poišči 4. del delovnega zvezka.

  1. Na strani 6 preberi, kdaj sta dva trikotnika skladna.
  2. Na strani 7 si oglej sliko trikotnika ABC. Pod sliko preberi nove pojme v modro obarvanem besedilu.
  3. V zvezek napiši naslov NAČRTOVANJE TRIKOTNIKOV in podnaslova A in B:
    1. Dane so vse tri stranice  (Na strani 8 sledi navodilom. Poglej tudi posnetek načrtovanja. Da ti bo lažje, lahko posnetek kadarkoli ustaviš, da dokončaš korak: POSNETEK 1 ):
      • najprej prepiši podatke za trikotnik,
      • nato nariši skico in jo označi (dane podatke a, b in c na skici obkroži),
      • načrtaj trikotnik po navodilih in ga označi,
      • na sliki, ki jo dobiš, preveri dolžine stranic z ravnilom!
        • REŠI NALOGI 1.a in 1.c na strani 9.
    2. Dani sta stranici in kot med njima (Na strani 10 sledi navodilom in uporabi POSNETEK 2 ). Ponovi vse štiri korake reševanja, kot pri A nalogi.
      • REŠI NALOGI 2.a in 2.c na strani 11.

 

Ta vnos je bil objavljen v Učenje na daljavo. Zaznamek za trajno povezavo.