Pozdravljeni učenci. Začenjamo z novim tednom in novimi izzivi. Tisti učenci, ki ste se prijavili na tekmovanje iz matematike, se lahko v prostem času preizkusite na povezavi Naloge DMFA .
Današnje delo pa je naslednje:
9. RAZRED:
- Preglej naloge, ki si jih reševal-a v četrtek. Tukaj so REŠITVE NALOG.
- V zvezek zapiši naslov VERJETNOST in sledi navodilom v datotekah PDF ali PPT.
- V zvezek reši naloge iz učbenika, ki so zapisane na zadnji strani predstavitve!
- Ko rešiš naloge iz učbenika, prepiši svoje rešitve v to POVEZAVO! Če ti kaj ni šlo, to tudi opiši!
8. RAZRED:
Danes bomo obravnavali novo poglavje OBSEG KROGA. Sledi navodilom v PPT ali v PDF.
7. RAZRED:
Pobrskaj po predalih in poišči 4. del delovnega zvezka.
- Na strani 6 preberi, kdaj sta dva trikotnika skladna.
- Na strani 7 si oglej sliko trikotnika ABC. Pod sliko preberi nove pojme v modro obarvanem besedilu.
- V zvezek napiši naslov NAČRTOVANJE TRIKOTNIKOV in podnaslova A in B:
- Dane so vse tri stranice (Na strani 8 sledi navodilom. Poglej tudi posnetek načrtovanja. Da ti bo lažje, lahko posnetek kadarkoli ustaviš, da dokončaš korak: POSNETEK 1 ):
- najprej prepiši podatke za trikotnik,
- nato nariši skico in jo označi (dane podatke a, b in c na skici obkroži),
- načrtaj trikotnik po navodilih in ga označi,
- na sliki, ki jo dobiš, preveri dolžine stranic z ravnilom!
- REŠI NALOGI 1.a in 1.c na strani 9.
- Dani sta stranici in kot med njima (Na strani 10 sledi navodilom in uporabi POSNETEK 2 ). Ponovi vse štiri korake reševanja, kot pri A nalogi.
- REŠI NALOGI 2.a in 2.c na strani 11.
- Dane so vse tri stranice (Na strani 8 sledi navodilom. Poglej tudi posnetek načrtovanja. Da ti bo lažje, lahko posnetek kadarkoli ustaviš, da dokončaš korak: POSNETEK 1 ):